Saturday, February 16, 2013

Pentingnya Tindakan



Selama berabad-abad, filsuf, orang bijak dan orang bijak telah menempatkan banyak penekanan pada tindakan dan pentingnya mengkonversi pikiran ke tindakan. . tindakan selalu dianggap yang terpenting. Seorang individu yang hanya puas dengan perencanaan dan tindakan, tidak akan pernah mampu memenuhi mimpinya.Aksi adalah penting tetapi penekanan lebih ditempatkan pada tindakan terinspirasi. Tindakan yang terilhami  yang berasal dari dalam diri seseorang , itu adalah tindakan yang dilakukan tanpa stimulus eksternal. Sekali lagi, ia berkaitan individu untuk seluruh kosmos mengatakan bahwa alam semesta menghubungkan diri pada batin seseorang dan menunjukkan seorang individu jalan yang benar tindakanannya.. Seseorang tidak harus menjadi tuli , batin seseorang dan jujur ​​mengikuti jalur yang ditetapkan di depannya. Penulis juga membedakan antara keputusan untuk bertindak dan melakukan tindakan, mengatakan bahwa keputusan hanya untuk melakukan sesuatu yang tidak dapat diklasifikasikan sebagai tindakan. Meskipun baik visi dan keberhasilan adalah konsep subjektif, berbeda dari individu ke individu, tindakan adalah satu tujuan kebenaran universal yang harus dilakukan dalam rangka untuk menerjemahkan visi menjadi sukses.

Sebuah konsep yang sangat menarik yang memperkenalkan  bahwa karena banyak orang membuang banyak waktu hanya merenung atas konsekuensi dari tindakan mereka bahkan tanpa benar-benar dilakukan tindakan, ia mengatakan bahwa seseorang harus mengikuti jalan melingkar daripada menginjak baris lurus  sehingga seseorang dapat menutup dalam pada rasa takut dan dengan demikian menghilangkan itu.Banyak Quality advertising. Big traffic. Increase sales. Promote your website. Advertise your product to shoppers. penting juga ditempatkan pada tindakan menindaklanjuti tindakan, tidak cukup hanya melakukan tetapi untuk mengekstrak umpan balik mengenai hasil akhir. Hanya dengan menganalisa dan merenungkan konsekuensi dari tindakan yang dilakukan ,seseorang dapat memperbaiki diri jika ada penyimpangan dari program yang direncanakan . Terakhir, seseorang harus memperoleh suatu moral dari seluruh proses melakukan tindakan . Dengan demikian, kita harus selalu mencoba untuk menjadi bahagia, merasa baik tentang kehidupan dan meningkatkan kecerdasan emosional seseorang.

Hiii, Friends Good Morning, Now Its Time Every People Connect With Internet And Many More Sites ,

hiii, friends good morning, now its time every people connect with internet and many more sites , and many person like housewifes, , young girls and boys also in huge connect with internet , we have time 2 go online earn money and make better lifestyle only sit your home or office school, college and any whre we are making money through internet. online income is very very easy all for us , easy to operate if u read and follow instructions , instructors are also guide and give moere and better knowledge after we are foolw instrustor instructions and easily 2 making money so online income is very easy to housewives, and all young girls boys and for every person , don’t go anywhere where r u free take ur pc and and anytime anywhere u making money no time boundation no bosses we own our boss , only u aware and know how to making money ,online income today is vers easy all for us many family are through online income and easily made own lifestyle so its ur time ,do the best. it is more easy online income is very easy 2 create and changing our lifestyle . Promote to over 10 million individuals

Advertise to over 10 million users around the world.

We promote your company in international network of partners websites, each with own narrow auditory.
Our company gives you effective promotion methods that helps your business succeed online.
We will give you real and visible results and take your website to the next level.
Advertise to Over 10 Million customers Now...

Get More Visitors

Get More Shoppers, Get More Income!!!

With no constant stream of visitors you cannot have stable everyday income.
You cannot get sales if no one visits your website. You have to have customers to see your products, every day, 24 hours!
Our company helps more than 30,000 customers get more visitors from Internet.
You can increase your sales by receiving hundreds of real interested shoppers to see your products.
More Customers...

Increase search engine rankings

Increase your web-site search engine rankings

Showing up on search engines is one of the most critical ways to increase web-site traffic and display your content or service to people who might be interested in your product.
Most of the major search engines use an algorithm to calculate your website ranks.
Search engines know how many sites are referring to your web-site; more referrers and hits higher rank for your web site.
Get Higher Rank...

No comments:

Post a Comment